Warsztaty Startup Art

Dopracuj swój startup stworzony podczas Startup Shakera na specjalistycznych warsztatach biznesowych

Dopracuj pomysł z ekspertami

W każdym z warsztatów wzięło udział dwóch przedstawicieli danego zespołu, którzy kontynuowali pracę rozwojem startupu. Podczas czterech dni warsztatowych mieli okazję dopracować model biznesowy oraz znaleźć w nim obszary do wprowadzenia dodatkowych innowacji. Ponadto uczestnicy sprawdzili, czy rzeczywiście ich nowy produkt czy usługa, faktycznie odpowiada na potrzeby przyszłych klientów.

Zaplanowali również swoje przyszłe kampanie marketingowe oraz całą strategię, poznając przy okazji przydatne narzędzia ułatwiające im prowadzenie działań w tym obszarze. Podczas ostatniego warsztatu uczestnicy poznali najważniejse zagadnienienia prawne oraz przygotowywali się do swojego finałowego pitchu przed jury złożonym z inwestorów. Dodatkowo uczestnicy wzięli udział w indywidualnych konsultacjach z ekspertami.

Program warsztatów

Tematy poruszane podczas warsztatów dla najlepszych zespołów Startup Shakera

1. TWORZENIE MODELI BIZNESOWYCH

  • Uczestnicy opracują strategię w oparciu o Business Model Canvas
  • Dowiedzą się jak zmonetyzować swój produkt lub usługę
  • Stworzą rentowny i skalowalny model biznesowy

2. BUDOWANIE PRODUKTU W OPARCIU O POTRZEBY KLIENTA

  • Uczestnicy sprawdzą, czy ich biznes odpowiada na potrzeby klienta
  • Poznają narzędzia służące do weryfikacji swojego produktu
  • Dowiedzą się jak stworzyć i modyfikować tzw. MVP

3. MARKETING DLA STARTUPÓW

  • Uczestnicy zapoznają się ze współczesnym podejściem do planowania i organizowania marketingu
  • Dowiedząi się, czym jest „growth hacking”
  • Poznają bezpłatne narzędzia ułatwiające prowadzenie działań marketingowych

4. ZAGADNIENIA PRAWNE ORAZ PITCHING

  • Uczestnicy zaznajomią się z poszczególnymi formami prawnymi przedsiębiorstw w Polsce
  • Poznają obowiązki spoczywające na przedsiębiorcy
  • Dowiedzą się, jak skutecznie zaprezentować swój pomysł i jakich błędów unikać

5. INDYWIDUALNE KONSULTACJE Z TRENEREM STARTUP ACADEMY

  • Uczestnicy dopracują propozycję wartości swojego biznesu
  • Przeanalizują dostępne oraz brakujące zasoby
  • Opracują konkretny plan działania, który pozwoli na szybką weryfikację produktu lub usługi

Eksperci

Warsztaty i konsultacje poprowadzili doświadczeni trenerzy Startup Academy.

Łukasz Kulicki

Co-funder Kulicki Młynarczyk

Wspólnik w firmie prawniczej Kulicki Młynarczyk specjalizującej się w obsłudze startupów oraz firm działających w branży internetowej i nowych technologii. Zajmuje się doradztwem prawnym w zakresie prawa własności intelektualnej, prawa nowych technologii oraz prawa umów.

Michał Korba

Growth Manager w UserEngage

Growth Manager w UserEngage. Wcześniej CEO (Chief Everything Officer) i co-founder w iWisher.pl aplikacji dzięki, której spełnisz swoje marzenia te duże i małe otrzymując wsparcie finansowe od bliskich. Przed założeniem iWishera przez 6 lat kierował projektami internetowymi w agencji reklamowej Vena Art. Zbierał doświadczenie w obszarze marketingu w firmie doradczej jako konsultant ds. Public Relations i po stronie klienta jako specjalista ds. marketingu w sieciowym centrum rozrywki. „Fanboy” marki Apple, pasjonat i teoretyk Internetu. Praktyk e-marketingu. Organizator pierwszego w Lublinie TEDxa oraz wyjątkowego projektu MediaLab Lublin Battle, niedoszły bloger, amator Yerba Mate i koszykówki oraz teoretyk-gawędziarz w obszarze sztuki barmańskiej oraz wielu zjawisk z obszaru styku technologii, ludzi i internetu.

Jacek Lipski

Ekspert od budowania strategii marketingowych i planów komunikacji marketingowej,

Ekspert od budowania strategii marketingowych i planów komunikacji marketingowej, w tym z wykorzystaniem social media. Od grudnia 2015 r. zajmuje się strategicznym doradztwem marketingowym oraz szkoleniami dla MŚP i startupów we własnej firmie B&L Consulting. Doświadczenie w marketingu zdobywał korporacjach z branży energetycznej (Vattenfall Distribution Poland, Gliwice) i finansowej (Żagiel S.A., Warszawa),
a także w agencji reklamowej (Vena Art, Lublin). Szkoleniami z zakresu marketingu, brandingu, social media marketingu, webwritingu oraz Business Model Canvas i Value Proposition Canvas zajmuje się od 2012 r. Prowadził zajęcia oraz konsultacje
dla kilkudziesięciu MŚP oraz startupów. Oprócz tego jest koordynatorem programu Youth MediaLab Lublin, mentorem startupów w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Lublinie.

Norbert Młynarczyk

Co-funder Kulicki Młynarczyk

Wspólnik w firmie prawniczej Kulicki Młynarczyk specjalizującej się w obsłudze startupów oraz firm działających w branży internetowej i nowych technologii. Zajmuje się doradztwem prawnym podczas procesów inwestycyjnych reprezentując zarówno pomysłodawców jak i inwestorów.

Aga Osytek

Przedsiębiorczyni społeczna, ambasadorka społeczności Głuchych, tłumaczka języka migowego, ekspertka komunikacji, pedagog-terapeutka, trenerka biznesu

Przedsiębiorczyni społeczna, ambasadorka społeczności Głuchych, tłumaczka języka migowego, ekspertka komunikacji, pedagog-terapeutka, trenerka biznesu
W latach 2013-2016 z sukcesem budowała markę Migam. Teraz tworzy Deaf Respect - Agencję badawczo-marketingową i Akademię Rozwoju Głuchych.
Doradczyni biznesu w zakresach: zarządzania misją społeczną, rozwijania wpływu społecznego, komunikacji, budowania marki i kultury organizacyjnej.
Mentorka w międzynarodowym konkursie dla startupów społecznych Chivas Venture - w 2016 była jego pierwszą polską finalistką. Mentorka w programach: Founders Insitute, PwC Startup Collider, Cross EUWBA. Aktywna członkini Kairos Society Polish Chapter.

Kontakt i miejsce

Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39

Maja Matuszewska
email: maja@startupacademy.pl
tel. 576 959 567