Startup Shaker

Znajdź swój zespół i stwórz startup w 48h pod okiem doświadczonych mentorów

Stwórz startup w 48 godzin

Podczas Startup Shakera stworzone zostaną kilkuosobowe, multidyscyplinarne zespoły, które pod okiem mentorów dopracują swój pomysł na biznes.

Najlepsze 10 zespołów zostanie zakwalifikowane do następnego etapu projektu Startup Art. – warsztatów i konsultacji z trenerami Startup Academy.

Zgłoszenia do Startup Shakera tylko do 2 kwietnia! 

Zwycięzcy Startup Art. będą mieli okazję wyjechać na wybraną przez siebie, konferencję branżową w Europie! W poprzedniej edycji zespół Zielony Box odwiedził South Summit w Madrycie.

CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ W STARTUP SHAKERZE?

WYBIERZ SWOJĄ ŚCIEŻKĘ I UZUPEŁNIJ FORMULARZ!

Studiujesz kierunek artystyczny na którejś z warszawskich uczelni?
A może studia już za Tobą?  Masz świetne pomysły, ale nie wiesz do końca jak wcielić je w życie? Marzysz o własnym biznesie, ale potrzebujesz narzędzi i ludzi do współpracy? Opisz swój pomysł i zgłoś go do Startup Shakera. Pomożemy Ci znaleźć zespół, który razem z Tobą najpierw przetestuje Twój pomysł, a w następnych etapach Startup Art. stworzy funkcjonalny model biznesowy.

Zgłoś pomysł i dowiedz się, czy ma szansę odnieść sukces.

Jesteś studentem informatyki, marketingu, kierunku społecznego lub menadżerskiego? A może studia już za Tobą, ale w pracy zajmujesz się marketingiem, sprzedażą, projektowaniem graficznym, programowaniem, pracą IT lub user experience?

Kliknij “Dołącz do zespołu!” i zgłoś swój udział w projekcie.

 Wypełnij formularz

Zgłoszenia tylko do 2 kwietnia
[[[["field45","equal_to","Do\u0142\u0105cz do jednego z zespo\u0142\u00f3w"]],[["show_fields","field31,field32"]],"and"],[[["field45","equal_to","Zg\u0142o\u015b pomys\u0142 na biznes"]],[["show_fields","field37,field38"]],"and"]]
1 Step 1

Startup Shaker #2019
5-7 kwietnia


Uzupełnij formularz zgłoszeniowy, by wziąć udział w Startup Shakerze, który odbędzie się w dniach 5-7 kwietnia.

Rodzaj zgłoszeniapick one!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu na Konferencję Startup Art. dla potrzeb niezbędnych do organizacji wydarzenia (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu do projektu "Startup Shaker" dla potrzeb niezbędnych do organizacji wydarzenia (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)). Akceptuję postanowienia Regulaminu, który jest dostępny pod adresem: ttps://startupart.pl/wp-content/uploads/2019/02/Regulamin-Startup-Shaker.pdf
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Galeria

Relacja ze Startup Shakera #2018!

Co się będzie działo w czasie Startup Shaker?

Agenda

Uczestnicy Startup Shakera wezmą udział w trzydniowych warsztatach

1

Prezentacja pomysłów

2

Budowanie zespołów

3

Wsparcie mentorów

4

Praca w zespołach

5

Finał przed jury

5 kwietnia, GODZ. 18.00-22.00
CO TAK WŁAŚCIWIE MAMY ZROBIĆ?

Nasi eksperci opowiedzą Wam dokładnie o zadaniu, które stoi przed Wami. Dowiecie się, o co tak naprawdę chodzi w startupach i jakie są najpopularniejsze sposoby na zarabianie we własnym biznesie. Poznacie podstawowe narzędzia, z których możecie skorzystać, podczas realizacji każdego z etapów wyzwania.

LET’S GET IT STARTED…

Poznajcie swój zespół, z którym będziecie współpracować przez cały weekend (jeśli nie zgłosiliście się już całym zespołem). Dzięki warsztatowi z Zuzanną Sentkowską nauczycie się ze sobą komunikować, dawać feedback i zintegrujecie się, tak aby praca w czasie weekendu była przyjemnością:)

Następnie dowiedzcie się wszystkich szczegółów dotyczących pomysłu, do którego się zgłosiliście. Zróbcie pierwszą burzę mózgu i zacznijcie pracować nad pierwszym etapem zadania, które stoi przed Wami.

6 kwietnia, GODZ. 8.00-22.00
PRACA, PRACA, PRACA

Znacie się, wiecie, co macie robić – teraz czas zakasać rękawy i wziąć się do roboty! Pomagać Wam, doradzać i odpowiadać na Wasze pytania będzie specjalna grupa mentorów.

Waszą pracę będą przerywać krótkie prelekcje merytoryczne, na których dowiecie się m.in. jak wykorzystać narzędzia, takie jak Business Model Canvas oraz jak zaprojektować propozycję wartości, za którą klient będzie chciał zapłacić.

Po południu Wasze dotychczasowe efekty pracy “skontrolują” mentorzy, których rady i wskazówki mogą znacząco wpłynąć na dalszy rozwój Waszych projektów.

7 kwietnia, GODZ. 9.00-18.00

W niedzielę nie tylko dokończycie prace z poprzedniego dnia, ale także wysłuchacie ostatniej prelekcji merytorycznej. Trener Startup Academy zwróci Wam uwagę na to, co powinno się znaleźć podczas prezentacji końcowej, którą zaprezentujecie na zakończenie projektu przed jury złożonym z inwestorów.

Popołudnie to czas na ostatnie szlify i poprawki przed wielkim finałem.

GODZINA “0”

Ciężko pracowaliście cały weekend nad przygotowaniem pomysłu i prezentacji – teraz przyjdzie czas na zaprezentowanie tych efektów przed jury złożonym z ekspertów. Do następnego etapu programu Startup Art., czyli do serii warsztatów biznesowych i konsultacji, zakwalifikowane zostanie 10 najlepszych zespołów!

Mentorzy

Podczas pracy nad startupami uczestnicy będą wspierani przez doświadczonych przedsiębiorców i ekspertów z różnych dziedzin biznesu.

Michał Misztal

CEO Startup Academy

Prezes Startup Academy, trener biznesu, wykładowca Uczelni Łazarskiego, koordynator i twórca licznych programów nauczania przedsiębiorczości. W ciągu 12 lat pracy nad rozwojem przedsiębiorczości w Polsce opiekował się ponad 600 startupami spośród różnych branż pełniąc następnie rolę Dyrektora Regionalnego AIP. Pod jego opieką znajdowały się wszystkie 11 inkubatorów województwa mazowieckiego. Następnie objął zarządzanie sprzedażą warszawskich Business Linków – akceleratorów biznesu i przestrzeni coworkingowych. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących biznesmenów dla których przeprowadził kilkaset godzin doradztwa. Był konsultantem przy kilkudziesięciu procesach inwestycyjnych, z których wiele zakończyło się powodzeniem. Z sukcesem pozyskał wiele dotacji na rozwój firm, których kwoty przekroczyły 20 mln zł. Świetnie czuje się w roli trenera lub prelegenta – prowadził dziesiątki szkoleń i występował na wielu konferencjach biznesowych i startupowych, wspierając rozwój największej w Europie organizacji startupowej.

Sebastian Kolisz

Prezes Zarządu i właściciel IRESCO Sp. z o.o.

• Partner Zarządzający Fundacji Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

Certyfikowany Instruktor Innowacji AIP. Promotor idei startupów i działań przedsiębiorczych.
Twórca sukcesu AIP w Krakowie. Koordynował od podstaw powstanie sieci Inkubatorów
Przedsiębiorczości w Krakowie rozpoczynając od 2006 roku. W roku 2017 wspierał
powstawanie nowej sieci Business Link jako Dyrektor działu Standard Excellence Polska
oraz Dyrektor Growth Business Link Kraków. Zarządza siecią AIP jako Partner Zarządzający
AIP Polska Południowo – Wschodnia.
Organizator konferencji, szkoleń, prezentacji, targów i wielu projektów związanych
z przedsiębiorczością i startupami (m.in. Poland Business Starter, Startup Mixer, Business
Mixer). Koordynator projektu „Platformy Startowe dla nowych pomysłów”, w ramach których
prowadził cykl Warsztatów z Kreowania Pomysłów Biznesowych oraz Business Mixery.
Przez 10 lat przeprowadził ponad 500 szkoleń i przeszkolił ponad 15.000 osób z tematyki
przedsiębiorczości i zakładania własnej firmy.
W ramach AIP prowadzi program preinkubacji dla ponad 400 Start’upów, a od 2006 r. sieć
AIP w Polsce Południowo-Wschodniej, którą zarządza pomogła ponad 1.500 młodym
ludziom w starcie w biznesie.

Kondrad Kaczmarczyk

Dyrektor zarządzający w EastWorkers

Przedsiębiorczość i niekonwencjonalne rozwiązania ma we krwi. Przygodę z własnym biznesem rozpoczął bardzo wcześnie. Doświadczenie zdobywał prowadząc firmę odzieżową „NPFS” i technologiczną tłoczącą oleje. Obecnie prowadzi platformę doradztwa kadrowego – EastWorkers, specjalizującą się w zakresie: legalizacji pobytu, formalizacji zatrudnienia i planowania cyklu życia pracownika w przedsiębiorstwie oraz Firmę Brandingową specjalizującą się w branży e-commerce. Na co dzień w ramach fundacji Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości wspiera przedsiębiorców w zakresie doradztwa Biznesowego

Rafał Konieczny

Założyciel i wydawca Delphy Records

Rafał Konieczny jest założycielem wytwórni muzycznej, pierwszego w Polsce inkubatora artystycznego dla wokalistów - Delphy Records oraz agencji audio brandingowej, Soundize Audio Branding. Tworzył m.in. dla Teatru 6. Piętro, Tour de Pologne, Polskiej Agencji Prasowej, Szkoły Głównej Handlowej, festiwalu Pyrkon czy portalu NaszeMiasto.pl. W muzyce zwraca szczególną uwagę na detale i przestrzeń, a jego ulubionym nurtem jest szeroko pojęta muzyka elektroniczna, w tym minimal techno, electro, future bass i nu-retro wave. Poza muzyką, pasjonuje się eksploracją kosmosu, a w wolnej chwili jeździ rowerem torowym... po mieście.

Marek Gajewski

Założyciel Summit Technology i TEX life&Healthcare

Jest absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku ekonomia. Ukończył studia doktoranckie ekonomii na Uniwersytecie Łódzkim oraz Interdyscyplinarną Szkołę Innowacji na Politechnice Łódzkiej.
Od wielu lat bierze czynny udział w życiu gospodarczym jako menadżer oraz właściciel, gdzie m.in. tworzył i organizował procesy biznesowe w zakresie wdrażania innowacji w przedsiębiorstwach. Współpracował z wiodącymi na świecie ośrodkami badawczymi i przedsiębiorstwami.
Jest m.in. założycielem Summit Technology, której współwłaścicielem jest Uniwersytet Medyczny w Łodzi. Firma wypracowuje nowoczesne technologie w zakresie opieki zdrowotnej i systemów teleinformatycznych dla zarządzania jednostkami medycznymi. Jednym z kluczowych zrealizowanych projektów jest system Navi-Med, który powstał we współpracy z serwisem ZnanyLekarz.pl. System oparty jest o opatentowany system informatyczny z wykorzystaniem architektury ewolucyjnej.
Założyciel firmy TEX life&Healthcare, spółki która powstała jako Spin-off z Politechniką Łódzką. Wypracowana przez firmę technologia badania poziomu nowodnienia organizmu człowieka została zwycięzcą konkursu EIT Health InnoStars Awards Europejskiego Instytutu Innowacji i Technologii.
Współpracuje z funduszem Venture Capital LYNX Poland Biomed Ventures inwestującego w firmy high-tech, którego jednym z inwestorów został pan Yigala Erlicha (twórca ``Startup Nation`` w Izraelu).
W swojej dotychczasowej karierze, pracował również w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W PARP odpowiadał za instrumenty wsparcia w zakresie inkubacji i akceleracji startupów, rozwoju ekosystemu startupów i instytucji finansowych, tj. fundusze seed capital, PE/VC, pożyczkowe oraz poręczeń kredytowych.

Martina Tararuj

Strateg ds. wizerunku marek i kreacji innowacji

Martina Tararuj.
Strateg ds. wizerunku marek i kreacji innowacji.
Pasjonatka i obserwatorka trendów oraz nowych technologii, szczególnie w obszarze
PropTech, FinTech, HealthTech i szeroko pojętego retailu i retail experience.
Założycielka Konceptbrand Group Limited, międzynarodowej firmy konsultingowej
zajmującej się kreacją marek, pozycjonowaniem istniejących konceptów, tworzeniem
nowych produktów, usług oraz doświadczeń klienta m.in. dla sektora retail i
nieruchomości komercyjnych.
“Nieustannie wierzę w działania typu “partnership” w zakresie pracy nad projektem. Dzięki
połączeniu kompetencji dedykowanych specjalistów z wielu rynków, jesteśmy w stanie
kreować i dostarczać niekonwencjonalne i innowacyjne rozwiązania dające wzrost
świadomości marki i odpowiadające na “potrzeby” grup docelowych, które w działaniach
długofalowych zapewniają zrównoważony i rentowny wzrost firm na rynku lokalnym, a
także koncepty nastawione na ekspansję globalną.”

Jan Sikora

CEO & Founder Planet Plus

Pasjonat nowoczesnych technologii, a w szczególności ich innowacyjnych modeli biznesowych, marketingu i strategii, mentor eventów typu Startup Weekend, Startup Weekend Kids, Startup Go. Założyciel i twórca nowoczesnego portalu zakupowego Planet Plus, który pozwala użytkownikom otrzymywać zwrot części wydanych pieniędzy w postaci Cashback, a następnie tak zaoszczędzone środki przelać wprost na swoje konto. To innowacyjny model oszczędzania, dzięki któremu ponad 300 tysięcy użytkowników platformy Planet Plus zaoszczędziło już ponad 60 mln złotych!
Absolwent wydziału Computer Science & Business Management uniwersytetu Queen Mary, University of London.
Na co dzień oprócz monetyzacji start upów zajmuje się wychowaniem 4 - miesięcznego synka Bruna na fajnego faceta.

Aleksander Mokrecki

Partner Zarządzający w StarFinder

Aleksander Mokrecki jest Partnerem Zarządzającym w funduszu inwestycyjnym StarFinder oraz głównym analitykiem inwestycyjnym w Startup Hub Poland, gdzie jest odpowiedzialny za dogłębne przeanalizowanie modelu biznesowego innowacyjnych projektów. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach Zarządzanie i Marketing oraz Stosunki Międzynarodowe. Zdobywał doświadczenie biznesowe zarówno jako przedsiębiorca prowadzący szereg innowacyjnych projektów, dwa z których zdbyły finansowanie VC oraz aniołów biznesu, oraz jako pracownik w międzynarodowej firmie audytorskiej Ernst & Young. Doświadczenia analityczne w zakresie inwestycji zdobywał pracując jako analityk finansowy w Black Lion. Urodził się na Ukrainie, co daje mu wgląd zarówno do polskiego, jak i ukraińskiego środowiska przedsiębiorców. Mówi po polsku, ukraińsku, rosyjsku i angielsku. W wolnym czasie podróżuje do ciekawych miejsc, lubi wędrówki po górach i dużo czyta na tematy historyczne i ekonomiczne.

Maciej Lenard

Chief Technology & Marketing Officer

Studiował na uniwersytecie w Walencji oraz Politechnice Warszawskiej, której został absolwentem na kierunku Informatyka.

Od najmłodszych lat miał styczność ze światem marketingu pomagając w obowiązkach rodzinnej firmy reklamowej. Dodatkowe doświadczenie zawodowe zdobywał w konsultingowej firmie Accenture.
Ukończył specjalizację Deep Learning oraz Machine Learning na kursach prowadzonych przez wykładowców Uniwersytetu w Stanford, zdobywając wiedzę na temat sztucznej inteligencji oraz przetwarzania danych.

W SCFO zajmuje się analizą procesową rozwiązania oraz marketingiem.

Mateusz Obuchowski

CEO

Główny Pomysłodawca i Prezes Zarządu SCFO. Jest absolwentem kierunku Informatyka i Ekonometria, spec. Big Data. Certyfikowany Analityk Danych SAS Institue.

Od początku związany z sektorem finansowym. Swoje zainteresowanie ukierunkował w stronę rynku kapitałowego i praktyk inwestowania na giełdzie. Naturalnym kolejnym krokiem było rozpoczęciem przygotowania do uzyskania licencji CFA i doradcy inwestycyjnego, gdzie po pierwszym etapie egzaminu zrodził się pomysł FinTechu SCFO, wprowadzającego rozwiązanie efektywniejszego zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwach.

W SCFO odpowiada za kwestie biznesowo finansowe.

Zespoły
20
Mentorzy
20
Uczestnicy
100

Kontakt i miejsce

Miejsce wydarzenia:

5 kwietnia – Zodiak Warszawski Pawilon Architektury

Pasaż Stefana Wiecheckiego “Wiecha” 4 w Warszawie

6-7 kwietnia – Centrum Kreatywności Targowa

ul. Targowa 56 w Warszawie

Karolina Piotrowska
email: karolina@startupacademy.pl
tel. 690 005 442