Startup Shaker
24-25 kwietnia 2021

Znajdź swój zespół i stwórz startup w 2 dni pod okiem doświadczonych mentorów, bez wychodzenia z domu!

ZBUDUJ STARTUP W 2 DNI

Stwórz startup w 2 dni!

Podczas Startup Shakera stworzone zostaną kilkuosobowe, multidyscyplinarne zespoły, które pod okiem mentorów dopracują swój pomysł na biznes. Wydarzenie odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia 2021 r. na interaktywnej platformie online, dzięki czemu nie musisz wychodzić z domu!

Na zakończenie Startup Shakera wszystkie zespoły zaprezentują się przed jury, które wybierze 10 najlepszych projektów, które zakwalifikują się do następnego etapu programu Startup Art. – warsztatów doradczo – rozwojowych i konsultacji z trenerami Startup Academy.

Zgłoś się już dziś, weź udział w Startup Shakerze, dostań się na warsztaty oraz zgarnij nagrodę o wartości 7 500 zł na Demo Day!

Zgłoszenia do Startup Shakera zostały zamknięte

Zgłoś się!

CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ W STARTUP SHAKERZE?

WYBIERZ SWOJĄ ŚCIEŻKĘ I UZUPEŁNIJ FORMULARZ!

Studiujesz kierunek artystyczny na którejś z warszawskich uczelni?
A może studia już za Tobą?  Drzemie w Tobie artystyczna dusza? Masz świetne pomysły, ale nie wiesz do końca jak wcielić je w życie? Marzysz o własnym biznesie, ale potrzebujesz narzędzi i ludzi do współpracy? Opisz swój pomysł i zgłoś go do Startup Shakera. Pomożemy Ci znaleźć zespół, który razem z Tobą najpierw przetestuje Twój pomysł, a w następnych etapach Startup Art. stworzy funkcjonalny model biznesowy.

Zgłoś pomysł i dowiedz się, czy ma szansę odnieść sukces.

Jesteś studentem ekonomii, marketingu, kierunku społecznego, technicznego lub menadżerskiego? A może studia już za Tobą, ale w pracy zajmujesz się marketingiem, sprzedażą, projektowaniem graficznym, programowaniem, pracą IT lub user experience? Nie masz pomysłu na biznes, ale za to drzemią w Tobie pokłady energii i motywacji do działania? A może chcesz dowiedzieć się jak zbudować własny biznes, ale niekoniecznie chcesz pracować na własnym pomyśle?

Kliknij “Dołącz do zespołu!” zgłoś chęć udziału w projekcie.

Nie wiesz czy Startup Shaker jest dla Ciebie?

Sektor Kreatywny def. zaproponowana przez brytyjski Department for Culture, Media and Sport (DCMS):

  • Podsektor sztuk i rzemiosł – Sztuki performatywne, przemysł muzyczny, przemysł, rynek sztuki i antyków, rzemiosło artystyczne
  • Podsektor produkcji kreatywnej – Przemysł wydawniczy, przemysł radiowo telewizyjny, przemysł filmowy i wideo, przemysł gier komputerowych i wideo, przemysł mody
  • Podsektor usług kreatywnych – Przemysł reklamy, projektowanie architektoniczne i urbanistyczne, usługi software’owe i komputerowe, wzornictwo (design)
Zgłoś się!

Mentorzy

Podczas pracy nad startupami uczestnicy będą wspierani przez doświadczonych przedsiębiorców i ekspertów z różnych dziedzin biznesu.

Michał Misztal

CEO Startup Academy

Prezes Startup Academy, trener biznesu, wykładowca Uczelni Łazarskiego, koordynator i twórca licznych programów nauczania przedsiębiorczości. W ciągu 12 lat pracy nad rozwojem przedsiębiorczości w Polsce opiekował się ponad 600 startupami spośród różnych branż pełniąc następnie rolę Dyrektora Regionalnego AIP. Pod jego opieką znajdowały się wszystkie 11 inkubatorów województwa mazowieckiego. Następnie objął zarządzanie sprzedażą warszawskich Business Linków – akceleratorów biznesu i przestrzeni coworkingowych. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących biznesmenów dla których przeprowadził kilkaset godzin doradztwa. Był konsultantem przy kilkudziesięciu procesach inwestycyjnych, z których wiele zakończyło się powodzeniem. Z sukcesem pozyskał wiele dotacji na rozwój firm, których kwoty przekroczyły 20 mln zł. Świetnie czuje się w roli trenera lub prelegenta – prowadził dziesiątki szkoleń i występował na wielu konferencjach biznesowych i startupowych, wspierając rozwój największej w Europie organizacji startupowej.
Kacper Różyński

Kacper Różyński

Dyrektor zarządzający w Taon Property

Jak sam o sobie mówi, jest on jedynym w swoim rodzaju business concierge, który swoją codzienną pracą pomaga firmom wzmagać się z codziennymi wyzwaniami jakimi stawia przed nimi świat.

Zaczynał swoją przygodę biznesową z Akademickimi Inkubatorami Przedsiębiorczości, gdzie od praktykanta przeszedł drogę do samego Dyrektora AIP SGGW i Uczelni Łazarskiego, gdzie tworzył jeden z najlepiej funkcjonujących Inkubatorów w kraju. W między czasie tworzył programy szkoleniowe dla studentów i młodzieży. Był wielokrotnie zapraszany jako ekspert do przeprowadzenia zajęć z zakresu przedsiębiorczości, sprzedaży, marketingu czy sztuki prezentacji na uczelniach takich jak SGH, SGGW, Uczelnia Łazarskiego, UKSW, AWF i wielu innych dostarczając praktyczną wiedzę do ponad 3000 aktywnych uczestników jego wykładów.

Następnie objął rolę Growth Manager w Business Link Zebra Tower. To właśnie kontakt z przedsiębiorcami ukierunkował go na to, co chce robić w życiu, a dokładnie pomagać przedsiębiorcom i młodym ludziom marzącym o własnym biznesie. Założyciel kilku firm zajmujących się miedzy innymi usługami marketingowymi dla sektora bankowego współpracując między innymi z mBankiem, Pekao S. A. i BZ WBK, rekrutacją czy headhuntingiem dla startup’ów oraz korporacji, znalezieniem biura czy wybrania dopasowanej formy prowadzenia biznesu.

Dzięki bogatemu doświadczeniu zawodowemu posiada wiedzę i doświadczenie w następujących obszarach tematycznych: sztuka debatowania i argumentacji, pobudzanie kreatywności, sztuka negocjacji, samodzielność i krytyczne myślenie, nowe technologie, treningi motywacyjne, kształtowanie kompetencji przedsiębiorcy, nauka profesjonalnej prezentacji biznesowej, tworzenie projektów i praca zespołowa. Dzięki temu z powodzeniem prowadzi i szkoli w trakcie warsztatów dla młodzieży w różnych stronach Polski. Realizował takie programy warsztatowe, jak Startup Shaker Junior oraz Business Class.

Konrad Kaczmarczyk

Dyrektor zarządzający w Atema i Exlusive Work

Przedsiębiorczość i niekonwencjonalne rozwiązania ma we krwi. Przygodę z własnym biznesem rozpoczął bardzo wcześnie. Doświadczenie zdobywał prowadząc firmę odzieżową „NPFS” i technologiczną tłoczącą oleje. Obecnie prowadzi platformę doradztwa kadrowego – EastWorkers, specjalizującą się w zakresie: legalizacji pobytu, formalizacji zatrudnienia i planowania cyklu życia pracownika w przedsiębiorstwie oraz Firmę Brandingową specjalizującą się w branży e-commerce. Na co dzień w ramach fundacji Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości wspiera przedsiębiorców w zakresie doradztwa Biznesowego
Katarzyna Janicka

Katarzyna Janicka

Innovation Designer

Project managerka, projektantka innowacji, absolwentka studiów przyrodniczych i menadżerskich SGH. Doświadczenie zawodowe zdobywała w środowisku naukowo- akademickim, organizacji z ekosystemu startupów, w sektorze biur coworkingowych i serwisowanych oraz w środowisku korporacyjnym z sektora finansowego. Pełniła funkcję menadżerską w inkubatorach przedsiębiorczości, zarządzając 11 placówkami inkubatorów w województwie mazowieckim. Przeprowadziła setki konsultacji biznesowych i spotkań mentoringowych z przedsiębiorcami w roli mentora w ramach indywidualnych procesów inkubacji startupów oraz programów akceleracyjnych dla startupów technologicznych. Wykorzystuje w swojej pracy metodę design thinking, lean startup, customer center design. Jest współzałożycielką projektu rozwojowo-networkingowego dla kobiet ``Włącz się do gry`` realizując tym samym swoją pasję do wspierania kobiet w rozwoju zarówno osobistym jak i zawodowym.

Bartłomiej Świstak Piotrowski

Konsultant strategii w biznesie

Poprzez konsultacje mentoringowe i szkolenia optymalizuje procesy sprzedażowe i pomaga opracować początkowe metody dotarcia do klientów. Wraz ze swoimi klientami tworzy plan działania mający na celu rozwój ich biznesów (tzw. Cykl Świstaka). Robi to korzystając z innowacyjnych narzędzi typu Business Model Canvas czy Golden Circle.

Tworzy i koordynuje innowacyjne projekty takie jak: Slow Business Academy (organizacja w trybie slow), Eksperymentalna Agencja Reklamowa, Flying Octopus (turkusowy zespół game dev). Zaangażowany w inicjatywy: Turkusowe Śniadania w Krakowie oraz Linkedin Local Kraków, Kraków Miastem Startupówktóre skoncentrowane są na dzieleniu się wiedzą.

Mentor w projektach: KMS, FasterCapital i dla Województwa Małopolskiego oraz Tech Leaders i YBP.

Przemek Krawczyk

Przedsiębiorca, założyciel startupów GeoLearning oraz Mente

Nauczyciel przedsiębiorczości związany z Inkubatorem Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzący audycji 'Przekuć w Sukces' w Radiu Kampus oraz 'Przelew' w newonce.radio. Entuzjasta jazdy na nartach oraz piłki nożnej.

Martina Tararuj

Strateg ds. wizerunku marek i kreacji innowacji

Pasjonatka i obserwatorka trendów oraz nowych technologii, szczególnie w obszarze
PropTech, FinTech, HealthTech i szeroko pojętego retailu i retail experience.
Założycielka Konceptbrand Group Limited, międzynarodowej firmy konsultingowej
zajmującej się kreacją marek, pozycjonowaniem istniejących konceptów, tworzeniem
nowych produktów, usług oraz doświadczeń klienta m.in. dla sektora retail i
nieruchomości komercyjnych.
“Nieustannie wierzę w działania typu “partnership” w zakresie pracy nad projektem. Dzięki
połączeniu kompetencji dedykowanych specjalistów z wielu rynków, jesteśmy w stanie
kreować i dostarczać niekonwencjonalne i innowacyjne rozwiązania dające wzrost
świadomości marki i odpowiadające na “potrzeby” grup docelowych, które w działaniach
długofalowych zapewniają zrównoważony i rentowny wzrost firm na rynku lokalnym, a
także koncepty nastawione na ekspansję globalną.”

Filip Budny

CEO & Founder MAGLY

Jego największą pasją jest szukanie niekonwencjonalnych, kreatywnych rozwiązań problemów z którymi każdy z nas spotyka się każdego dnia. Swoją przygodę z biznesem rozpoczął już w wieku 16 lat tworząc pierwszy sklep online polkasupply.com dostarczający polską żywność na terenie Kalifornii w USA. Ukończył z wyróżnieniem Nanotechnologię na Politechnice Warszawskiej. Teraz tworzy MAGLY, pierwszą na świecie grę całkowicie w rzeczywistości, łączącą ulubiony świat gier dzieci i aktywności ruchowej. Technologia Magly służąca do kreowania doświadczeń w czasie rzeczywistym precyzyjnie odczytuje ruch dziecka i sprawia, że obiekty wokół niego ożywają niczym magia - a to wszystko bez korzystania z urządzeń mobilnych czy okularów. Projekt MAGLY od samego początku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem klientów i ekspertów. W czerwcu ubiegłego roku MAGLY wygrało ogólnopolski konkurs Herosi na Starcie, a w styczniu zakończyło proces inkubacji wygrywając w konkursie na najlepszy pitch branży IT/ICT podczas DEMODAY 4 w ramach platformy startowej Unicorn Hub.

Prywatnie często bywa na turniejach golfowych i pływa na wakeboardzie. Człowiek który zawsze konsekwentnie dąży do założonego celu, zachowując przy tym największą jakość i precyzję.

Andrzej Sągin

Miłośnik i praktyk reklamy. Na co dzień pracuje ze studentami i słuchaczami w Warszawskiej Szkole Reklamy. Najbardziej ceni sobie pracę kreatywną i niestandardowe podejście do problemów.

Wśród współpracujących z nim firm znajdują się Perspektywy, CN Kopernik, Tramwaje Warszawskie, Multikino czy Radio Kolor. Chętnie odwiedza licea i technika zarażając kolejne pokolenia przyszłych adeptów reklamy pasją tworzenia.

W ramach wydarzeń organizowanych przez Startup Academy przeprowadził dziesiątki szkoleń i konsultacji z początkującymi startupami w temacie projektowania kampanii reklamowych i sprzedażowych. Poza tym zajmuje się contentem wideo, wystąpieniami publicznymi i kolekcjonowaniem płyt winylowych.

Hubert Lewiński

Główny Analityk Netrix Ventures

Główny Analityk Netrix Ventures – lubelskiej grupy 5 funduszy inwestycyjnych zainteresowanych obszarami ICT, Energetyki, Biotechnologii i Medycyny, a także technologii morskich i kosmicznych. Odpowiedzialny za scouting i selekcję projektów do inwestycji przez fundusze z grupy. Od lat związany ze środowiskiem startupowym, zwłaszcza w zakresie tworzenia mechanizmów wsparcia poprzez programy inkubacyjne, akceleratory, czy sektor venture capital. W ostatnich lata pracy w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości odpowiedzialny za kształt pilotaży ScaleUp oraz Poland Prize. Ukończył Ekonomię na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Prywatnie muzyk, miłośnik nowych technologii i gier komputerowych.

Mateusz Cieplak

Prowadzi agencję marketingową od 5 lat, a od 7 zajmuje się performance marketingiem. Największy case Mateusza to rozwój w rok e-commerce od 0 zł do 8,9 mln zł rocznego przychodu. Jest również co-founderem w rower.pl.Posiada kilka startupów oraz biznesów e-commerce, m.in. startup Hempimed z branży medtech oraz jest członkiem zarządu i udziałowcem w Startupie z branży fintech/cashback. Inwestuje w ciekawe pomysły,które może wesprzeć swoim doświadczeniem marketingowym lub rozbudowaną siecią kontaktów w biznesie oraz z inwestorami. Pasjonuje się startupami, nowymi technologiami, growth hackingiem i innymi tematami wokół biznesu i e-commerce

Anna Wojcieszczak

Strateżka biznesu & CEO WiseAdvice

Anna Wojcieszczak jest doświadczonym trenerem biznesu i wykładowcą akademickim, specjalizuje się w procesach design thinking, lean innovation oraz szkoleniach z modelowania biznesowego, strategii rozwoju biznesu, wystąpień publicznych i umiejętności prezentacji. Ma bogate doświadczenie szkoleniowe, prowadziła liczne warsztaty i szkolenia dla różnorodnych grup (od studentów i pracowników na poziomie podstawowym, po kadrę kierowniczą międzynarodowych korporacji). Anna pracuje na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i na Uniwersytecie SWPS w Katowicach – gdzie prowadzi zajęcia z technik komunikacji, negocjacji i mediacji. Prowadziła szkolenia biznesowe m.in. dla: Credit Agricole, Euroclear Bank, 10A Software House, Climate Accelerator, Creative Labs.

Karolina Duszkiewicz

Trener i coach technik zwiększających skuteczność rozmowy sprzedażowej i jej finalizacji

Trener i coach technik zwiększających skuteczność rozmowy sprzedażowej i jej finalizacji, zarówno w biznesie B2B jak i B2C. Od 5 lat trener działu call center i coach kierowników oddziałów w zakresie utrzymywania satysfakcji klienta oraz realizowania wymaganego celu sprzedaży w międzynarodowej firmie. Od stycznia 2021 autorskie szkolenie online z zakresu sprzedaży, stworzone dzięki dotychczasowemu doświadczeniu, poszerzaniu wiedzy z najskuteczniejszych technik sprzedaży oraz codziennym kontaktom z klientami.

Karolina Janus

Program Manager z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży online. Od 2008 związana z branżą technologiczną pracując dla największych marek świata. Przeprowadziła ponad 500 szkoleń produktowych dla klientów z Europy Środkowo-Wschodniej i treningów wewnętrznych. Prelegent konferencji międzynarodowych i spotkań branży marketingu. Posiada bogate doświadczenie z zakresu budowania strategii e-commerce i obecności marki w social media. Od trzech lat specjalizuje się w układaniu programów treningowych dla pracowników firm i w nauczaniu dorosłych. Specjalistka z zakresu elearing, blended learning, szkoleń stacjonarnych i komunikacji wirtualnej.

Adam Strzelecki

Kierownik projektów międzysektorowych w EIT Food

Nauczyciel akademicki, socjolog, od 4 lat kieruje projektami międzysektorowymi w warszawskim biurze EIT Food. Trener i koordynator programu preakceleracyjnego EIT Jumpstarter dla startupów na wczesnym etapie rozwoju z krajów środkowoeuropejskich, od bieżącego roku wspierającego również pomysłodawców z obszaru przemysłów kreatywnych, wzornictwa i urbanistyki.
Zespoły
20
Mentorzy
10
Uczestnicy
50

Co się będzie działo w czasie Startup Shaker?

Agenda

1

Prezentacja pomysłów

CO TAK WŁAŚCIWIE MAMY ZROBIĆ?

Nasi eksperci opowiedzą Wam dokładnie o zadaniu, które stoi przed Wami. Dowiecie się, o co tak naprawdę chodzi w startupach i jakie są najpopularniejsze sposoby na zarabianie we własnym biznesie. Poznacie podstawowe narzędzia, z których możecie skorzystać, podczas realizacji każdego z etapów wyzwania.

2

Budowanie zespołów

LET’S GET IT STARTED…

Znajdziecie i poznacie swój zespół, z którym będziecie współpracować przez cały weekend (jeśli nie zgłosiliście się już całym zespołem).

Następnie dowiedzcie się wszystkich szczegółów dotyczących pomysłu, do którego się zgłosiliście. Zrobicie pierwszą burzę mózgów i zaczniecie pracować nad pierwszym etapem zadania, które stoi przed Wami.

3

Wsparcie mentorów

PRACA, PRACA, PRACA

Znacie się, wiecie, co macie robić – teraz czas zakasać rękawy i wziąć się do roboty! Pomagać Wam, doradzać i odpowiadać na Wasze pytania będzie specjalna grupa mentorów.

Waszą pracę będą przerywać krótkie prelekcje merytoryczne, na których dowiecie się m.in. jak wykorzystać narzędzia, takie jak Business Model Canvas oraz jak zaprojektować propozycję wartości, za którą klient będzie chciał zapłacić.

Po południu Wasze dotychczasowe efekty pracy “skontrolują” mentorzy, których rady i wskazówki mogą znacząco wpłynąć na dalszy rozwój Waszych projektów.

4

Praca w zespołach

PRACY CIĄG DALSZY

W niedzielę nie tylko dokończycie prace z poprzedniego dnia, ale także wysłuchacie ostatniej prelekcji merytorycznej. Trener Startup Academy zwróci Wam uwagę na to, co powinno się znaleźć podczas prezentacji końcowej, którą zaprezentujecie na zakończenie projektu przed jury.

Popołudnie to czas na ostatnie szlify i poprawki przed wielkim finałem.

5

Finał przed jury

GODZINA “0”

Ciężko pracowaliście cały weekend nad przygotowaniem pomysłu i prezentacji – teraz przyjdzie czas na zaprezentowanie tych efektów przed jury złożonym z ekspertów. Do następnego etapu programu Startup Art., czyli do serii warsztatów biznesowych i konsultacji, zakwalifikowane zostanie 10 najlepszych zespołów!

Galeria

[[[["field45","equal_to","Do\u0142\u0105cz do jednego z zespo\u0142\u00f3w"]],[["show_fields","field31,field32"]],"and"],[[["field45","equal_to","Zg\u0142o\u015b pomys\u0142 na biznes"]],[["show_fields","field37,field38"]],"and"]]
1 Step 1

Startup Shaker #2021
24-25 Kwietnia


Rodzaj zgłoszeniapick one!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Organizatora wydarzenia: Instytut Kreowania Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w celu rejestracji na Wydarzenie, w tym otrzymywaniu komunikatów dotyczących Wydarzenia w formie wiadomości e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do rejestracji i uczestnictwa w Wydarzeniu. Mam świadomość przysługującego mi prawa dostępu do moich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania.
Akceptuję postanowienia Regulaminu, który jest dostępny pod adresem: https://startupart.pl/wp-content/uploads/2021/03/Regulamin-Startup-Art.-2021.pdf
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Zobacz relację ze Startup Shakera #2019

Zobacz relację ze Startup Shakera #2018